Кабінет соціального педагога

Посада: соціальний педагог, вчитель трудового навчання

  • Освіта: 2001-2006 рр. Вінницький державний педагогічний Університет імені Михайла Коцюбинського

Спеціальність: «Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання»

Кваліфікація: магістр педагогічної освіти, викладач технічних дисциплін, вчитель основ підприємництва

  • 2009-2011рр. Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом»

Спеціальність: «Психологія»

Кваліфікація: спеціаліст психолог

  • 2015-2017 Вінницький соціально-економічний інститут Вищого закладу «Відкритий міжнародний університет розвитку людини Україна»

Спеціальність «Соціальна робота»

Кваліфікація: магістр з соціальної роботи.

 

Стаж роботи: 14 роки

Кваліфікація: Спеціаліст ІІ категорії

Педагогічне кредо: «Навчати та виховувати так, щоб у кожному серці запалити вогник пізнання, мислення й добра».

Напрямки роботи:

  • діагностична:

– вивчення та оцінювання за допомогою методик, анкетувань, опитувальників, тестів особливостей діяльності особистості, мікроколективу (класу чи референтної групи), шкільного колективу в цілому; спрямованості впливу мікросередовища, особливостей сім’ї та сімейного виховання, джерел негативного впливу на дітей;

  • консультативна:

– надання порад, рекомендацій учням, батькам, учителям та іншим особам, які звертаються до соціального педагога.

  • просвітницька:

– переконання учнів у доцільності дотримання певних норм та правил поведінки стосовно суспільних норм, здоров’я, способу життя;

  • профілактична:

– перетворення негативних соціальних впливів на позитивні за допомогою тренінгових занять, брей-рингів, семінарів.

  • зв’язки з громадскістю:
  • співробітництво з громадськими організаціями, сектором ювенальної превенції, службою у справах дітей, соціальною службою.
  • організаційна:

– ведення документації ( журналу щоденного обліку роботи соціального педагога, протоколів звернень учнів, батьків, вчителів тощо), написання планів робіт на рік, формування банку даних на дітей з сімей вразливих категорій.

 

Зміст роботи:

– адаптація дітей до навчання в школі;

– інформування батьків та учнів про їх права та обов’язки;

– формування культури здорового способу життя;

– інформування про вплив та наслідки вживання наркотичних,

психоактивних речовин, алкоголю та тютюнопаління;

– ознайомлення учасників освітнього процесу із загрозами, які може нести

інтернет (шахрайство, спам, кібербулінг тощо);

– попередженняя торгівлі людьми;.

– попередження булінгу;

– попередження протиправної поведінки;

– попередження домашнього насилля;

– інформування про соціально-небезпечні хвороби;

– ознайомлення педагогів та батьків з основними закономірностями та

умовами сприятливого розвитку дитини.

Позначки
Контактна інформація
  • вул. Соборна 94, м. Вінниця, 21000
  • +380 432 673254
  • nvk2@galaxy.vn.ua
Open 7 days INFO
Our Young Pre classroom is for ages. This age group is working
BELL SCHEDULE
Here is always singing new songs and expressing new ideas he learned at school.
Sch2
2017-03-13T11:54:16+02:00
Here is always singing new songs and expressing new ideas he learned at school.
0
Sch2