Посада: соціальний педагог, вчитель трудового навчання
Спеціальність: «Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання»
Кваліфікація: магістр педагогічної освіти, викладач технічних дисциплін, вчитель основ підприємництва
Спеціальність: «Психологія»
Кваліфікація: спеціаліст психолог
Спеціальність «Соціальна робота»
Кваліфікація: магістр з соціальної роботи.
Стаж роботи: 14 роки
Кваліфікація: Спеціаліст ІІ категорії
Педагогічне кредо: «Навчати та виховувати так, щоб у кожному серці запалити вогник пізнання, мислення й добра».
Напрямки роботи:
– вивчення та оцінювання за допомогою методик, анкетувань, опитувальників, тестів особливостей діяльності особистості, мікроколективу (класу чи референтної групи), шкільного колективу в цілому; спрямованості впливу мікросередовища, особливостей сім’ї та сімейного виховання, джерел негативного впливу на дітей;
– надання порад, рекомендацій учням, батькам, учителям та іншим особам, які звертаються до соціального педагога.
– переконання учнів у доцільності дотримання певних норм та правил поведінки стосовно суспільних норм, здоров’я, способу життя;
– перетворення негативних соціальних впливів на позитивні за допомогою тренінгових занять, брей-рингів, семінарів.
– ведення документації ( журналу щоденного обліку роботи соціального педагога, протоколів звернень учнів, батьків, вчителів тощо), написання планів робіт на рік, формування банку даних на дітей з сімей вразливих категорій.
Зміст роботи:
– адаптація дітей до навчання в школі;
– інформування батьків та учнів про їх права та обов’язки;
– формування культури здорового способу життя;
– інформування про вплив та наслідки вживання наркотичних,
психоактивних речовин, алкоголю та тютюнопаління;
– ознайомлення учасників освітнього процесу із загрозами, які може нести
інтернет (шахрайство, спам, кібербулінг тощо);
– попередженняя торгівлі людьми;.
– попередження булінгу;
– попередження протиправної поведінки;
– попередження домашнього насилля;
– інформування про соціально-небезпечні хвороби;
– ознайомлення педагогів та батьків з основними закономірностями та
умовами сприятливого розвитку дитини.