Кабінет соціального педагога

Посада: соціальний педагог, вчитель трудового навчання

  • Освіта: 2001-2006 рр. Вінницький державний педагогічний Університет імені Михайла Коцюбинського

Спеціальність: «Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання»

Кваліфікація: магістр педагогічної освіти, викладач технічних дисциплін, вчитель основ підприємництва

  • 2009-2011рр. Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом»

Спеціальність: «Психологія»

Кваліфікація: спеціаліст психолог

  • 2015-2017 Вінницький соціально-економічний інститут Вищого закладу «Відкритий міжнародний університет розвитку людини Україна»

Спеціальність «Соціальна робота»

Кваліфікація: магістр з соціальної роботи.

 

Стаж роботи: 14 роки

Кваліфікація: Спеціаліст ІІ категорії

Педагогічне кредо: «Навчати та виховувати так, щоб у кожному серці запалити вогник пізнання, мислення й добра».

Напрямки роботи:

  • діагностична:

– вивчення та оцінювання за допомогою методик, анкетувань, опитувальників, тестів особливостей діяльності особистості, мікроколективу (класу чи референтної групи), шкільного колективу в цілому; спрямованості впливу мікросередовища, особливостей сім’ї та сімейного виховання, джерел негативного впливу на дітей;

  • консультативна:

– надання порад, рекомендацій учням, батькам, учителям та іншим особам, які звертаються до соціального педагога.

  • просвітницька:

– переконання учнів у доцільності дотримання певних норм та правил поведінки стосовно суспільних норм, здоров’я, способу життя;

  • профілактична:

– перетворення негативних соціальних впливів на позитивні за допомогою тренінгових занять, брей-рингів, семінарів.

  • зв’язки з громадскістю:
  • співробітництво з громадськими організаціями, сектором ювенальної превенції, службою у справах дітей, соціальною службою.
  • організаційна:

– ведення документації ( журналу щоденного обліку роботи соціального педагога, протоколів звернень учнів, батьків, вчителів тощо), написання планів робіт на рік, формування банку даних на дітей з сімей вразливих категорій.

 

Зміст роботи:

– адаптація дітей до навчання в школі;

– інформування батьків та учнів про їх права та обов’язки;

– формування культури здорового способу життя;

– інформування про вплив та наслідки вживання наркотичних,

психоактивних речовин, алкоголю та тютюнопаління;

– ознайомлення учасників освітнього процесу із загрозами, які може нести

інтернет (шахрайство, спам, кібербулінг тощо);

– попередженняя торгівлі людьми;.

– попередження булінгу;

– попередження протиправної поведінки;

– попередження домашнього насилля;

– інформування про соціально-небезпечні хвороби;

– ознайомлення педагогів та батьків з основними закономірностями та

умовами сприятливого розвитку дитини.