Омбудсмени

Декадник «Омбудсмени проти дискримінації». Постери на тему: «Всі ми різні, але всі ми рівні».

Березюк Лія 9-Б клас
Мазур Анастасія 10-Б клас
Макарець Анна 10-А клас
Соловей Валерія 10-А клас
Родюк Аліна 10-А клас

Шкільна організація

омбудсменів «Феміда»

ДИТЯЧИЙ ОМБУДСМЕН – ХТО ВІН?

 

З історії виникнення інституту омбудсмена

Чи знаєш ти, що спочатку система заснування органів, спрямованих на захист прав окремих осіб, розвинулась у Швеції, де в 1809 році був призначений перший у світі омбудсмен. За Швецією пішли Фінляндія (1919 рік), Данія (1955 рік) та Норвегія (1962 рік). Інститути омбудсмена існують лише в демократичних країнах. За даними на 1997 рік, такі структури запроваджені в 75 державах світу. Ці державні структури створені захищати права громадян, гарантувати належне здійснення державного управління та відповідальність з боку посадовців.

Омбудсмен[(від швед.ombudsman«представник»)— посадова особа, на яку покладаються функції контролю за дотриманням законних прав та інтересів громадян в діяльності органів виконавчої влади і посадових осіб. Офіційні назви посади в різних країнах розрізняються. На сучасному етапі посада омбудсмена існує в понад 100 країнах світу.

Дитячий омбудсмен(шкільний омбудсмен) – це представник учнівського колективу, діяльність якого спрямована  на захист і відновлення порушених прав учасників освітнього процесу.

Омбудсмен у школі:

  1. Неофіційна особа;
  2. Вирішує конфліктні ситуації;
  3. Стежить за дотриманням прав учнів, батьків, вчителів;
  4. Займається правовим захистом і вихованням.

Що може дитячий омбудсмен?

За допомогою омбудсмена, захист прав дітей у багатьох країнах, діти вперше отримали можливість самостійно подавати скарги про порушення їх прав. Серед низки проблем, з якими працює омбудсмен при розгляді індивідуальних скарг, виділяються такі:

  • погане ставлення до дитини в сім’ї;
  • всі види насильства;
  • проблеми в школі;
  • дискримінація дітей;
  • проблеми, що виникли в результаті розлучення батьків;
  • відсутність або обмеженість доступу до засобів масової інформації,
  • проблеми дітей, що живуть у закладах опіки або знаходяться в конфлікті з законом.

Мета роботи у школі:

1.Формування правового простору в освітньому закладі;

2.Забезпечення і захист прав учнів, батьків, учителів;

3.Вирішення конфліктних ситуацій у закладі з учасниками освітнього процесу

Шкільна організація омбудсменів «ФЕМІДА»

Координатором шкільної організації омбудсменів «ФЕМІДА» є Рябошапка Л.В., вчитель історії та правознавства.

Якщо ви вважаєте, що Ваші права, права Вашої дитини як учасника освітнього процесу були порушені – звертайтеся до ОМБУДСМЕНА!

 Якщо виникло нерозуміння між Вами, Вашою дитиною і учителем, класним керівником, адміністрацією школи – звертайтеся до ОМБУДСМЕНА!

 Якщо Вам потрібна правова консультація у рамках функціонування школи – звертайтеся до ОМБУДСМЕНА!

 Якщо Вам потрібна інформація про існуючі нормативні і гігієнічні вимоги до організації учбового процесу – звертайтеся до ОМБУДСМЕНА!

 Якщо Ви хочете внести пропозиції по удосконаленню і розвитку освітнього закладу – звертайтесь до ОМБУДСМЕНА!

 НАВІЩО В ШКОЛІ ПОТРІБНИЙ ОМБУДСМЕН?

ДІТЯМ

Почуття правової захищеності. Розуміння, що треба жити за правилами, що у інших людей теж є права і їх треба поважати.

БАТЬКАМ

Оскільки є вірогідність, що дитину скривдять або принизять, спокій в батьків зменшується.

УЧИТЕЛЯМ

Усвідомлення меж своїх повноважень. Можливість відстояти свої права, не вступаючи у відкритий конфлікт.

ШКОЛІ

Зміна самої атмосфери Встановлення гуманних стосунків партнерської співпраці.

Шкільний омбудсмен:

Родюк Аліна Ігорівна, учениця 10-А класу

Позначки
Контактна інформація
  • вул. Соборна 94, м. Вінниця, 21000
  • +380 432 673254
  • nvk2@galaxy.vn.ua
Open 7 days INFO
Our Young Pre classroom is for ages. This age group is working
BELL SCHEDULE
Here is always singing new songs and expressing new ideas he learned at school.
Sch2
2017-03-13T11:54:16+02:00
Here is always singing new songs and expressing new ideas he learned at school.
0
Sch2