Взаємодіє в процесі своєї діяльності з педагогічним, адміністративним та обслуговуючим персоналом з питань підготовки необхідної документації, інформації та матеріалів на засідання Ради школи, наказів та розпоряджень адміністрації школи, кадрової, фінансово-господарчої діяльності школи.
Одержує необхідні директору дані від підрозділів школи або від конкретних виконавців, викликає працівників школи.
Веде облік та реєстрацію вхідної та вихідної документації.
Веде діловодство в межах своєї компетенції.
Формує справи згідно з установленою номенклатурою, зберігає їх і здає в архів.
Передає отриману кореспонденцію керівнику школи, після перегляду передає їх за призначенням і слідкує за термінами виконання ділових паперів і доручень, взятих на контроль.
Веде облік руху учнів, оформлює особові справи учнів, які вибули та прибули.