Левіна Лариса Михайлівна

Посада: заступник директора з навчально-виховної роботи по школі І ступеня

Предмет:  основи здоров’я

Стаж роботи :  37 років

Кваліфікація:   спеціаліст  вищої  категорії,  учитель-методист

Педагогічне кредо:

«Потрібно бігти з усіх ніг, щоб тільки залишатися на місці, а щоб кудись потрапити, треба бігти хоча б удвічі швидше!»

Льюїс Керролл

 

На уроках основ здоров’я можна дізнатись не тільки як безпечно користуватись  електрикою,  побутовим газом, побутовою хімією, а і як правильно доглядати за власним тілом, збалансовано харчуватися,  налагодити і підтримувати стосунки з оточуючими людьми, мати  хороший настрій, чудовий зовнішній вигляд,  впевнено долати труднощі, не потрапляти у неприємні ситуації, планувати свій час, досягати успіху , правильно відпочивати і багато іншого.

Здоров’я – це один з найбільших скарбів, який  може бути у людини. Щоб зберегти його, недостатньо знати лише правила безпеки. Вам знадобляться знання  з математики, фізики, географії, біології, екології, історії, мистецтва, фізичної культури, етики … Предмет «Основи здоров’я» інтегрований і цікавий. А знання  і вміння потрібні будуть протягом усього життя, якщо хочеш, щоб воно було довгим  і насиченим хорошими справами.

Скарби народної мудрості, наука, твори літератури і мистецтва  допоможуть  тобі  самому стати мудрим,  зберегти гарне самопочуття,  турбуватись про рідних і близьких, отримати задоволення від життя.

Усім бажаю здоров’я. До зустрічі!

Позначки
Контактна інформація
  • вул. Соборна 94, м. Вінниця, 21000
  • +380 432 673254
  • nvk2@galaxy.vn.ua
Open 7 days INFO
Our Young Pre classroom is for ages. This age group is working
BELL SCHEDULE
Here is always singing new songs and expressing new ideas he learned at school.
Sch2
2017-03-13T11:54:16+02:00
Positive Impact Here is always singing new songs and expressing new ideas he learned at school. Sch2 2017-03-13T11:54:16+02:00 Here is always singing new songs and expressing new ideas he learned at school. https://sch2.edu.vn.ua/testimonials/positive-impact/
0
Sch2