День самоврядування очима учнів

  • День був незабутній. Спочатку я хвилювався, але коли прийшов на урок, опанував себе. Також дуже сподобалось, що було багато музики, у всіх позитивний настрій (Паламарчук Д.).
  • Після двох проведених уроків я зрозумів,  наскільки важка праця вчителька, але мені сподобалося працювати з дітьми (Блажієвський В.).
  • Нам дуже сподобалось проводити уроки англійської в 5-х класах. Усі учні були дуже  активними (Дробинко К.).
  • Було неймовірно круто і цікаво відчути себе в ролі вчителя, ніколи не забуду цей досвід (Яцуба А.).
  • Мені сподобався такий день самоврядування. Під час уроків проблем та питань не виникало.  Вразила увага учнів та те, як вони слухали та записували матеріал (Кнап Д.).
  • Діти слухняні та чемні. Було дуже приємно проводити уроки в 7-х класах (Хлопюк Ж.)
  • Дуже цікавий захід, тепер я зрозумів, як важко бути вчителем (Паламарчук О.)
  • Сьогоднішній день надзвичайно сподобався як дітям, так і нам! Легко знайшли спільну мову, але матеріал викладати було важкувато (Ліснюк А.)
  • На жаль, ми не змогли провести урок так, як запланували, оскільки в аудиторії не було ноутбука і нас про це не попередили. Діти у 8-Г дуже пасивні, учителька часто доповнювала – і ми не змогли сконцентруватись на викладенні матеріалу (Півторак Д.).
  • Було цiкаво спробувати себе в новiй ролi. Розумiєш, як неприємно проводити заняття, коли тебе не слухають (Сологуб А.).
  • Нам сподобалося, проте коли учні не слухають і починають обговорювати щось між собою, стає набагато важче. На нашу думку, це чудовий досвід та гарний приклад важливості праці вчителів(Старинець Т.).
  • Уроки з дев’ятими класами пройшли легко, весело та цікаво, між учителями та учнями було взаєморозуміння; уроки з сьомими класами виявилися складнішими, треба більше підлаштовуватись під рівень знань учня, намагатись спростити матеріал (Родінкова А.).
  • Мені було дуже цікаво подивитися на роботу учнів, але складно ставити об’єктивні оцінки (Айхгорн К.).
  • Роль учителя мені дуже сподобалася. Було цікаво готуватися до заняття, шукати матеріал і думати, як краще його подати. Діти, у яких ми вели урок, намагалися бути активними і уважно слухали (Сумарук К.).
  • Мені сподобалось проводити уроки, але було трішки складно, бо не всі слухати (Діхтяренко В.).
  • Незважаючи на різні характери діток, одні тихі, інші галасливі, нам сподобалось проводити уроки – і ми хочемо повторити цей захід (Войткова К., Демидюк О.).
  • Дуже сподобалося працювати з дітьми, усі були зацікавлені і уважно слухали (Бондар М.).
  • Після проведених уроків я можу з впевненістю сказати, що робота вчителя неймовірно важка, але працювати з дітьми мені сподобалось (Мельников І.).
  • Я був здивований дисципліною учнів 7-А класу. Діти із захопленням брали участь у роботі, показували реальні знання та прагнення до навчання (Кравчук А.).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Останні новини
Позначки
Контактна інформація
  • вул. Соборна 94, м. Вінниця, 21000
  • +380 432 673254
  • nvk2@galaxy.vn.ua
Open 7 days INFO
Our Young Pre classroom is for ages. This age group is working
BELL SCHEDULE
0
Sch2
Here is always singing new songs and expressing new ideas he learned at school.
Sch2
2017-03-13T11:54:16+02:00
Positive Impact Here is always singing new songs and expressing new ideas he learned at school. Sch2 2017-03-13T11:54:16+02:00 Here is always singing new songs and expressing new ideas he learned at school. https://sch2.edu.vn.ua/testimonials/positive-impact/