Любити свого учня всяким: талановитим чи не дуже, веселим чи сумним, спокійним чи непосидючим. Спілкуватися, навчати й радіти його успіхам.
Переконана, що найголовніше в стосунках учителя й учня – довіра. Якщо вчитель чесний і справи в нього не розходяться зі словами, то він швидко завоює прихильність учнів.
«Якщо ти хочеш побудувати корабель, не треба скликати людей, планувати, ділити роботу, діставати інструменти. Треба заразити людей прагненням до нескінченного моря. Тоді вони самі побудують корабель» (Антуан де Сент-Екзюпері).
«Завдання вчителя - відкривати нову перспективу роздумів учня» (Конфуцій)
Вважаю, що для своїх учнів учитель XXI століття – це справжній друг із нотками новаторського авантюризму.
«Якщо учитель поєднує в собі любов до справи і до учня, він – досконалий учитель» . ( Л. Толстой).
«Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень - факел, який треба запалити» (стародавня мудрість).
Сучасний світ, особливі виклики освіти сьогодення, зумовлені дистанційним навчанням, стимулюють учителя та учня удосконалювати форми та шляхи самореалізації, самопізнання.
Хочу,щоб кожен учень навчився не боятися того,чого ще не знає і
на уроці відчував себе вільним i щасливим.
Ніколи не знаєш, на що ти здатний, доки не спробуєш.