День самоврядування очима учнів

  • День був незабутній. Спочатку я хвилювався, але коли прийшов на урок, опанував себе. Також дуже сподобалось, що було багато музики, у всіх позитивний настрій (Паламарчук Д.).
  • Після двох проведених уроків я зрозумів,  наскільки важка праця вчителька, але мені сподобалося працювати з дітьми (Блажієвський В.).
  • Нам дуже сподобалось проводити уроки англійської в 5-х класах. Усі учні були дуже  активними (Дробинко К.).
  • Було неймовірно круто і цікаво відчути себе в ролі вчителя, ніколи не забуду цей досвід (Яцуба А.).
  • Мені сподобався такий день самоврядування. Під час уроків проблем та питань не виникало.  Вразила увага учнів та те, як вони слухали та записували матеріал (Кнап Д.).
  • Діти слухняні та чемні. Було дуже приємно проводити уроки в 7-х класах (Хлопюк Ж.)
  • Дуже цікавий захід, тепер я зрозумів, як важко бути вчителем (Паламарчук О.)
  • Сьогоднішній день надзвичайно сподобався як дітям, так і нам! Легко знайшли спільну мову, але матеріал викладати було важкувато (Ліснюк А.)
  • На жаль, ми не змогли провести урок так, як запланували, оскільки в аудиторії не було ноутбука і нас про це не попередили. Діти у 8-Г дуже пасивні, учителька часто доповнювала – і ми не змогли сконцентруватись на викладенні матеріалу (Півторак Д.).
  • Було цiкаво спробувати себе в новiй ролi. Розумiєш, як неприємно проводити заняття, коли тебе не слухають (Сологуб А.).
  • Нам сподобалося, проте коли учні не слухають і починають обговорювати щось між собою, стає набагато важче. На нашу думку, це чудовий досвід та гарний приклад важливості праці вчителів(Старинець Т.).
  • Уроки з дев’ятими класами пройшли легко, весело та цікаво, між учителями та учнями було взаєморозуміння; уроки з сьомими класами виявилися складнішими, треба більше підлаштовуватись під рівень знань учня, намагатись спростити матеріал (Родінкова А.).
  • Мені було дуже цікаво подивитися на роботу учнів, але складно ставити об’єктивні оцінки (Айхгорн К.).
  • Роль учителя мені дуже сподобалася. Було цікаво готуватися до заняття, шукати матеріал і думати, як краще його подати. Діти, у яких ми вели урок, намагалися бути активними і уважно слухали (Сумарук К.).
  • Мені сподобалось проводити уроки, але було трішки складно, бо не всі слухати (Діхтяренко В.).
  • Незважаючи на різні характери діток, одні тихі, інші галасливі, нам сподобалось проводити уроки – і ми хочемо повторити цей захід (Войткова К., Демидюк О.).
  • Дуже сподобалося працювати з дітьми, усі були зацікавлені і уважно слухали (Бондар М.).
  • Після проведених уроків я можу з впевненістю сказати, що робота вчителя неймовірно важка, але працювати з дітьми мені сподобалось (Мельников І.).
  • Я був здивований дисципліною учнів 7-А класу. Діти із захопленням брали участь у роботі, показували реальні знання та прагнення до навчання (Кравчук А.).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Позначки
Контактна інформація
  • вул. Соборна 94, м. Вінниця, 21000
  • +380 432 673254
  • nvk2@galaxy.vn.ua
Open 7 days INFO
Our Young Pre classroom is for ages. This age group is working
BELL SCHEDULE
Here is always singing new songs and expressing new ideas he learned at school.
Sch2
2017-03-13T11:54:16+02:00
Positive Impact Here is always singing new songs and expressing new ideas he learned at school. Sch2 2017-03-13T11:54:16+02:00 Here is always singing new songs and expressing new ideas he learned at school. https://sch2.edu.vn.ua/testimonials/positive-impact/
0
Sch2